Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Ti splošni pogoji poslovanja ("Pogoji ") urejajo pravice in obveznosti vas kot kupcev in nas kot prodajalcev oziroma trgovcev v okviru pogodbenih razmerij, sklenjenih prek komunikacije na daljavo, in sicer prek spletne trgovine na spletni strani www.deminas.si.
Vse informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov so navedene v politiki obdelave osebnih podatkov, ki jo najdete tukaj: https://www.deminas.si/pogoji-varstva-osebnih-podatkov/
Kot verjetno veste, komuniciramo predvsem na daljavo. Zato naša pogodba uporablja tudi sredstva komunikacije na daljavo, ki nam omogočajo, da dosežemo dogovor brez hkratne fizične prisotnosti nas in vas.
Če je kateri koli del teh Pogojev poslovanja v nasprotju s tem, o čemer smo se skupno dogovorili v okviru postopka vašega naročila v naši spletni trgovini, ima ta specifični dogovor prednost pred temi Pogoji poslovanja.
- NEKATERE DEFINICIJE
1.1. Digitalna izvedba je vse, kar lahko kupite v e-trgovini s sklenitvijo pogodbe o zagotavljanju digitalne izvedbe in hkrati vključuje podatke, ustvarjene in dostavljene v digitalni obliki, ali digitalno storitev, ki vam omogoča ustvarjanje, obdelavo, shranjevanje podatkov v digitalni obliki ali dostop do teh podatkov.
1.2. Cena je finančni znesek, ki ga boste plačali za blago;
1.3. Cena pošiljanja je finančni znesek, ki ga boste plačali za dostavo blaga, vključno s ceno embalaže, pošiljanja, poštnine ali drugih stroškov;
1.4. Skupna cena je vsota cene in cene dostave, morebitnih dodatnih stroškov in provizij, če teh ni bilo mogoče določiti vnaprej;
1.5. DDV je davek na dodano vrednost v skladu z veljavno zakonodajo;
1.6. E-shop je spletna trgovina, ki jo upravljamo mi na naslovu www.deminas.si, kjer bo potekal nakup blaga;
1.7. Račun je davčni dokument, izdan v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost za skupno ceno;
1.8. Smo podjetje Naturzon s.r.o., s sedežem na naslovu Tolstého 3237/13, 05801, Poprad, Slovaška republika, ID podjetja: 52131050, davčna številka: 2120901948, ID za DDV: SK2120901948, vpisano v trgovinski register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Prešov, oddelek Sro, številka vložka 37511/P, e-pošta info@deminas.si, telefonska številka: +421948462596, v zakonu imenovano prodajalec in/ali trgovec; Da bi se izognili dvomom, nismo upravljavci spletnega trga in zato nismo osebe, ki upravljajo in potrošnikom zagotavljajo spletni trg, tudi prek tretje osebe, zato za nas ne veljajo posebne obveznosti glede obveščanja v skladu s 16. in 17. členom Zakona o varstvu potrošnikov.
1.9. Naročilo je vaš nepreklicni predlog za sklenitev Pogodbe o nakupu Blaga z Nami;
1.10. Podjetnik je oseba, vpisana v poslovni register, ki posluje na podlagi obrtnega dovoljenja, posluje na podlagi dovoljenja, ki ni obrtno dovoljenje v skladu s posebnimi predpisi, ali oseba, ki opravlja kmetijsko proizvodnjo in je registrirana v skladu s posebnimi predpisi.
1.11. Potrošnik je fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje obrtne ali druge poslovne dejavnosti.
1.12. Potrošniška kupoprodajna pogodba je kupoprodajna pogodba, sklenjena med trgovcem kot prodajalcem in potrošnikom kot kupcem, če je predmet nakupa kakršna koli premičnina, vključno s premoženjem z digitalnimi elementi, voda, plin ali elektrika, ki se prodaja v omejeni količini ali v določeni količini, tudi če premoženje še ni bilo izdelano ali proizvedeno, vključno s specifikacijami potrošnika kot kupca.
1.13. Blago je vse, kar lahko kupite na E-shopu.
1.14. Uporabniški račun je račun, vzpostavljen na podlagi podatkov, ki jih posredujete vi, ki omogoča shranjevanje vnesenih podatkov in zgodovine naročenega blaga ter sklenjenih pogodb oziroma dostop in uporabo digitalnih vsebin, dobavljenih v skladu s Pogodbo o zagotavljanju digitalne izvedbe;
1.15. Vi ste oseba, ki kupuje v naši spletni trgovini, pravno imenovana kupec. Če v naročilu navedete svojo identifikacijsko številko (IČO), potrjujete, da za vas veljajo določbe teh Splošnih pogojev, ki so posebej namenjeni podjetnikom, ter pogoji, o katerih smo se medsebojno dogovorili, pri čemer ste še vedno upravičeni do polne zaščite pred nepoštenimi in agresivnimi poslovnimi praksami ter pred zavajajočimi dejanji in zavajajočimi opustitvami v okviru veljavnih zakonskih predpisov;
1.16. Potrdilo naročila je elektronsko potrdilo, s katerim vam potrdimo, da smo prejeli vaše naročilo.
1.17. Pogodba je kupoprodajna pogodba, sklenjena na podlagi pravilno izpolnjenega naročila, poslanega prek e-trgovine, in je sklenjena, ko z naše strani prejmete potrditev sklenitve pogodbe.
1.18. Pogodba, sklenjena na daljavo, je pogodba med trgovcem in potrošnikom, dogovorjena in sklenjena izključno prek enega ali več sredstev komunikacije na daljavo brez sočasne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, zlasti z uporabo spletnega vmesnika, elektronske pošte, telefona, faksa, poštnega seznama ali kataloga ponudb (“pogodba“).
1.19. Civilni zakonik je slovaški zakon št. 40/1964 Zb., s spremembami in dopolnitvami.
1.20. Zakon o varstvu potrošnikov je slovaški zakon št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov.
- SPLOŠNE DOLOČBE IN NAVODILA
2.1. Nakup blaga je možen samo prek spletnega vmesnika E-shop.
2.2. Pri nakupu blaga ste dolžni, da nam vse podatke posredujete pravilno, popolno in resnično. Zato bomo podatke, ki ste nam jih posredovali ob naročilu blaga, šteli za pravilne, popolne in resnične.
- SKLENITEV POGODBE
3.1. Pogodbo z nami je mogoče skleniti samo v slovenščini.
3.2. Pogodba se sklene na daljavo prek spletne trgovine, stroške uporabe komunikacijskih sredstev, ki jih uporabljate pri sklenitvi pogodbe na daljavo, pa krijete sami. Ti stroški ne zvišujejo skupne cene blaga niti se ne razlikujejo od osnovne tarife, ki jo plačujete za uporabo teh sredstev (tj. zlasti za dostop do interneta), zato vam ni treba pričakovati dodatnih stroškov, ki bi vam jih zaračunali mi poleg skupne cene. Z oddajo naročila se strinjate z uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo.
3.3. Za sklenitev Pogodbe je potrebno, da na E-shopu ustvarite predlog Naročila. V tem predlogu morajo biti navedeni naslednji podatki:
- a) Podatki o kupljenem blagu (v spletni trgovini označite blago, ki vas zanima nakup, s klikom na gumb "Dodaj v košarico ");
- b) Podatki o ceni, ceni dostave, DDV, načinu plačila skupne cene in zahtevanem načinu dostave blaga; ti podatki bodo vneseni ob ustvarjanju predloga naročila v uporabniškem okolju spletne trgovine, medtem ko bomo podatke o ceni, ceni dostave, DDV in skupni ceni samodejno vključili v predlog naročila na podlagi izbranega blaga in načina dostave;
- c) Vaši identifikacijski podatki, ki jih uporabljamo za dostavo blaga, zlasti vaše ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka in e-poštni naslov;
3.4. Med ustvarjanjem osnutka naročila lahko podatke spreminjate in preverjate, dokler ni ustvarjen.
3.5. Po potrditvi s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" boste naročilo ustvarili. Pred klikom na gumb morate potrditi, da ste prebrali in se strinjate s pogoji poslovanja, sicer naročila ne bo mogoče ustvariti. Potrditveni okvirček služi za potrditev in strinjanje. Po kliku na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" bodo vsi izpolnjeni podatki poslani neposredno nam.
3.6. Vaše naročilo vam bomo potrdili v najkrajšem možnem času po prejemu s sporočilom, poslanim na vaš e-poštni naslov, naveden v naročilu. Potrdilo bo vsebovalo povzetek naročila in teh pogojev poslovanja. Naša potrditev naročila še ne predstavlja pogodbe med nami in vami.
3.7. Lahko se zgodi tudi, da z vami ne bomo mogli skleniti pogodbe. To se nanaša predvsem na situacije, ko blago ni na voljo ali ko naročite večje število blaga, kot nam dovoljuje. Vendar pa vam bomo v spletni trgovini vedno vnaprej posredovali informacije o največjem možnem številu blaga, zato vas to ne bi smelo presenetiti. V primeru, da obstaja kakršen koli razlog, zakaj pogodbe ne moremo skleniti, vas bomo kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev pogodbe v spremenjeni obliki v primerjavi z naročilom. V takem primeru je pogodba sklenjena, ko potrdite našo ponudbo.
3.8. Po pregledu naročila vam bomo poslali ločeno potrdilo o sklenitvi pogodbe. S potrditvijo sklenitve pogodbe z naše strani se sklene pogodba med nami in vami. Splošni pogoji v različici, veljavni na dan naročila, so sestavni del pogodbe.
3.9. V primeru, da je v spletni trgovini ali v osnutku naročila navedena očitno napačna cena, predvsem zaradi tehnične napake, vam nismo dolžni dobaviti blaga po tej ceni, tudi če ste prejeli potrditev naročila. V takem primeru vas bomo nemudoma kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev nove pogodbe v spremenjeni obliki v primerjavi z naročilom. V takem primeru je nova pogodba sklenjena, ko potrdite našo ponudbo. Če naše ponudbe ne potrdite v 3 dneh od njenega pošiljanja, smo upravičeni do preklica vašega naročila. Za očitno napako v ceni se šteje na primer situacija, ko cena očitno ne ustreza običajni ceni pri drugih prodajalcih v času oddaje naročila ali pa v ceni očitno manjka ali je dodatno navedena številka.
3.10. V primeru sklenitve Pogodbe ste dolžni plačati Skupno ceno.
3.11. Če imate uporabniški račun, lahko naročilo oddate prek njega. Tudi v tem primeru ste dolžni preveriti točnost, resničnost in popolnost vnaprej izpolnjenih podatkov. Vendar je način ustvarjanja naročila enak kot pri kupcu brez uporabniškega računa, prednost pa je, da vam ni treba večkrat izpolnjevati svojih identifikacijskih podatkov.
3.12. V nekaterih primerih vam omogočamo, da pri nakupu blaga uveljavite popust. Za uveljavitev popusta morate v vnaprej določeno polje v predlogu naročila vnesti podatke o tem popustu. Če to storite, vam bo blago dostavljeno s popustom.
- UPORABNIŠKI RAČUN
4.1. Na podlagi vaše registracije v spletni trgovini lahko dostopate do svojega uporabniškega računa.
4.2. Ob registraciji uporabniškega računa ste dolžni pravilno in resnično navesti vse vnesene podatke ter jih posodobiti, če se spremenijo.
4.3. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Vaša dolžnost je, da te dostopne podatke varujete v tajnosti in jih ne posredujete nikomur. Ne odgovarjamo za morebitno zlorabo teh podatkov.
4.4. Uporabniški račun je oseben in zato niste pooblaščeni, da bi ga uporabljali tretjim osebam.
4.5. Vaš uporabniški račun lahko prekličemo, zlasti če ga ne uporabljate več kot 24 mesecev po odstopu od pogodbe ali če kršite svoje obveznosti iz pogodbe.
4.6. Uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, zlasti zaradi potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme.
- CENA IN PLAČILNI POGOJI, PRIDRŽEK LASTNIŠTVA, DODATNE STORITVE
5.1. Cena je vedno navedena v spletni trgovini, v predlogu naročila in v pogodbi. V primeru neskladja med ceno, navedeno za blago v spletni trgovini, in ceno, navedeno v predlogu naročila, velja cena, navedena v predlogu naročila, ki bo vedno enaka ceni v pogodbi. V predlogu naročila je navedena tudi cena za pošiljanje oziroma pogoji, pod katerimi je pošiljanje brezplačno.
5.2. Skupna cena po točki 1.4 je navedena z DDV, vključno z vsemi pristojbinami, ki jih določajo posebni zakonski predpisi.
5.3. Plačilo celotne cene bomo od vas zahtevali po sklenitvi pogodbe in pred dobavo blaga. Skupno ceno lahko plačate na naslednje načine:
a.) Kartično plačilo. V tem primeru se plačilo izvede prek plačilnega sistema GoPay in za plačilo veljajo pogoji poslovanja tega plačilnega sistema. Podatki o plačilni kartici ne bodo poslani trgovcu.
b.) Plačilo po povzetju. V takem primeru bo plačilo izvedeno ob dostavi blaga in ne ob izročitvi blaga. V primeru plačila po povzetju je treba skupno ceno plačati ob prejemu blaga.
5.4. Račun bo izdan v elektronski obliki po plačilu celotne cene in bo poslan na vaš e-poštni naslov, naveden v naročilu.
5.5. Lastništvo blaga preide na vas šele po plačilu celotne cene in dobavi blaga. V primeru plačila z bančnim nakazilom se skupna cena plača z nakazilom sredstev na naš račun, v drugih primerih pa se plača ob plačilu.
5.6. Dodatne storitve za vaše naročilo:
a, Pošiljka brez tveganja (GIFT2)
Stranka ima možnost, da naročilu doda storitev »Pošiljka brez tveganja«. V primeru, da se pošiljka med prevozom izgubi ali da stranka prispe poškodovana, bo prodajalec zagotovil takojšnjo odpremo nove pošiljke, ne da bi bilo treba čakati na preiskavo s strani prevoznika.
Ta storitev je prostovoljna, neobvezna in plačljiva. Velja le za eno nadomestno pošiljko.
Stranka aktivira storitev s klikom na potrditveno polje v košarici naročila. Ta storitev ne omejuje pravice stranke do pritožbe ali odstopa od pogodbe.
________________________________________
b, TAKOJŠNJA ZAMENJAVA IZDELKA DO 180 DNI (GIFT3)
Ob izbiri te neobvezne storitve je kupcu zagotovljena takojšnja zamenjava izdelka v primeru, da se izdelek pokvari, preneha delovati ali je poškodovan zaradi običajne uporabe.
Storitev velja 180 dni od datuma nakupa. Kupcu ni treba čakati na obdelavo reklamacije – nov izdelek mu bo poslan takoj po prijavi težave.
Ta storitev je plačljiva in ne velja za škodo, ki je nastala zaradi nepravilne uporabe ali mehanske poškodbe s strani kupca. Kupec aktivira storitev s klikom na potrditveno polje v košarici naročila. Ta storitev ne omejuje kupčeve pravice do pritožbe ali odstopa od pogodbe.
________________________________________
c, Kava za Ano iz skladišča (1GIFT)
Stranka lahko prostovoljno prispeva simboličen znesek kot znak zahvale. Ta znesek je prostovoljni prispevek in ne vpliva na opremo ali kakovost samega naročila. Služi kot moralna zahvala in ni vezan na določeno storitev.
- DOSTAVA BLAGA, PRENOS TVEGANJA NAKLJUČNE POŠKODBE IN NAKLJUČNE POSLABŠANJE TER IZGUBA KUPCENEGA ARTIKLA
6.1. Blago vam bo dostavljeno na način, ki ga izberete, načine dostave in trenutne cene pa najdete tukaj: https://www.deminas.si/dostava-in-placilo/
6.2. Blago je mogoče dostaviti samo znotraj Republike Slovenije.
6.3. Dolžni smo vam blago dostaviti nemudoma, najkasneje pa v 30 dneh od dneva sklenitve pogodbe, razen če se dogovorimo drugače. Blago je dobavljeno, ko ga prevzamete vi ali oseba, ki jo določite, ali ko ga izročimo prevozniku, ki ste ga določili, izven možnosti prevoza, ki smo vam jih ponudili. Če blago zahteva montažo ali namestitev z naše strani, se šteje, da je blago dobavljeno šele po zaključku montaže ali namestitve.
6.4. Med izpolnjevanjem Pogodbe lahko nastopijo okoliščine, ki bodo vplivale na datum dobave naročenega blaga. O spremembi datuma dobave in novem predvidenem datumu dobave naročenega blaga vas bomo nemudoma obvestili po elektronski pošti, pri čemer vaša pravica do odstopa od Pogodbe s tem ni prizadeta. Naše obvestilo o novem datumu dobave blaga vključuje tudi našo zahtevo, da se navedete, ali vztrajate pri dostavi naročenega blaga na novi datum.
6.5. Ob prevzemu blaga od prevoznika ste dolžni preveriti celovitost embalaže blaga in v primeru kakršne koli poškodbe o tem nemudoma obvestiti prevoznika in nas. Če je embalaža poškodovana, kar kaže na nepooblaščeno manipulacijo in vstop v pošiljko, ni vaša dolžnost, da prevzamete blago od prevoznika.
6.6. Blago ste dolžni prevzeti na dogovorjenem mestu in ob dogovorjenem času. Če dostavljenega blaga ne prevzamete v skladu s prejšnjim stavkom, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti. Blago vam bomo ponovno dostavili na podlagi vaše pisne zahteve, poslane najkasneje v 14 dneh od dneva, ko bi morali blago prevzeti, vi pa se zavezujete, da nam boste na vašo zahtevo povrnili vse stroške, povezane s ponovno dostavo blaga. V primeru, da kršite svojo obveznost prevzema blaga, razen v primerih iz točke 6.4 teh pogojev poslovanja, to ne pomeni kršitve naše obveznosti dobave blaga. Hkrati neprevzem blaga ni razlog za odstop od pogodbe med nami in vami. Če blaga ne prevzamete niti v dodatnem roku, imamo pravico odstopiti od pogodbe zaradi vaše bistvene kršitve pogodbe. Če se odločimo uveljaviti zadevno pravico, odstop začne veljati z dnem, ko vam ta odstop vročimo. Odstop od pogodbe ne vpliva na zahtevek za povračilo nastale škode v višini dejanskih stroškov poskusa dostave blaga na vašo zahtevo ali na morebitne nadaljnje zahtevek za povračilo škode.
6.7. Če se blago iz razlogov, ki izhajajo iz vaše strani, dostavlja večkrat ali na način, ki ni dogovorjen v pogodbi, ste dolžni na vašo zahtevo povrniti stroške, povezane s to večkratno dostavo. Podatke za plačilo teh stroškov vam bomo poslali na vaš e-poštni naslov, naveden v pogodbi, in zapadejo v 14 dneh od prejema e-pošte.
6.8. Tveganje za naključno uničenje, naključno poslabšanje in izgubo Blaga preide na vas v trenutku izročitve Blaga. V primeru, da Blaga ne prevzamete ali ga zavrnete, razen v primerih iz točke 6.4 teh Splošnih pogojev, preide na vas tveganje za naključno uničenje, naključno poslabšanje in izgubo Blaga v trenutku, ko ste imeli možnost, da ga prevzamete, vendar iz razlogov na vaši strani do prevzema ni prišlo. Prenos tveganja za naključno uničenje, naključno poslabšanje in izgubo Blaga pomeni, da od tega trenutka naprej nosite vse posledice, povezane z izgubo, uničenjem, poškodbo ali kakršno koli izgubo Blaga.
- PRAVICE, KI IZHAJAJO IZ ODGOVORNOSTI ZA NAPAKE (PRITOŽBE)
7.1.1. Če ste podjetnik, se zavezujemo, da vam bomo blago dobavili v dogovorjeni kakovosti, količini in brez napak.
7.1.2. Če ste potrošnik, se zavezujemo, da vam bomo blago dostavili v skladu s splošnimi zahtevami iz 617. člena civilnega zakonika in dogovorjenimi zahtevami iz 616. člena civilnega zakonika, ki so predstavljene v lastnostih blaga, ki ste ga naročili v naši spletni trgovini ali v naših promocijskih gradivih v zvezi z dobavljenim blagom, in brez napak. Blago morda ne bo v skladu s splošnimi zahtevami iz 617. člena civilnega zakonika, če smo vas ob sklenitvi pogodbe izrecno obvestili, da določena lastnost ne izpolnjuje teh splošnih zahtev, in ste se s tem izrecno in ločeno strinjali.
7.1.3. Prodano blago je v skladu s splošnimi zahtevami iz 617. člena civilnega zakonika, če:
a.) je primeren za vse namene, za katere se blago iste vrste običajno uporablja, pri čemer se upoštevajo zlasti pravni predpisi, tehnični standardi ali kodeksi ravnanja, ki veljajo za zadevni sektor, če tehnični standardi niso bili razviti;
b.) ustreza opisu in kakovosti vzorca ali modela, ki smo vam ga dali na voljo pred sklenitvijo Pogodbe;
c.) dobavljeno je s priborom, embalažo, vključno z navodili za izdelke, ki morajo vsebovati navodila;
d.) je dobavljeno v količini, kakovosti in z lastnostmi, vključno s funkcionalnostjo, združljivostjo, varnostjo in sposobnostjo ohranjanja funkcionalnosti in delovanja (življenjske dobe) pri normalni uporabi, ki so običajne za blago iste vrste in ki jih lahko razumno pričakujete glede na naravo prodanega blaga, pri čemer se upošteva kakršna koli javna izjava z naše strani ali javna izjava druge osebe v isti dobavni verigi, vključno s proizvajalcem, ali v njegovem imenu, zlasti pri promociji blaga ali na njegovi etiketi, pri čemer se za proizvajalca šteje proizvajalec blaga, uvoznik blaga na trg Evropske unije iz tretje države ali druga oseba, ki se identificira kot proizvajalec z namestitvijo svojega imena, blagovne znamke ali drugega razlikovalnega znaka na blago. Za napake, ki jih ima blago ob dobavi, odgovarjamo v obsegu naše obveznosti, določene v členu 7.1.1 ali 7.1.2 teh pogojev poslovanja.
7.1.4. Če ste podjetnik, ne odgovarjamo za napake blaga v naslednjih primerih:
7.1.4.1 če ste bili obveščeni o obstoječih napakah ali bi morali vedeti za napake glede na okoliščine sklenitve Pogodbe in te napake niso v nasprotju z dogovorjenimi lastnostmi Blaga;
7.1.4.2 če so napake na blagu nastale po vašem prevzemu blaga, pod pogojem, da napake niso nastale zaradi kršitve naših obveznosti ali pa ste imeli možnost prevzeti blago v skladu s 6. členom teh pogojev poslovanja in ste prevzem blaga zavrnili brez zakonitega razloga ali blaga niste prevzeli;
7.1.4.3 če niste pravočasno obvestili o očitnih napakah blaga v skladu s členom 7.3.1 teh pogojev poslovanja;
7.1.4.4 če niste pravočasno obvestili o skritih napakah blaga v skladu s členom 7.3.2 teh pogojev poslovanja;
7.1.4.5 Ne odgovarjamo za napake rabljenega blaga, ki nastanejo zaradi uporabe ali obrabe. Ne odgovarjamo za napake blaga, prodanega po nižji ceni, za katero je bila dogovorjena nižja cena.
7.1.5 Če ste potrošnik, ne odgovarjamo za napake in lastnosti blaga v primerih, ko:
7.1.5.1. napak na blagu niste prijavili v roku, določenem v točki 7.4.1 teh pogojev poslovanja;
7.1.5.2. lastnosti blaga ne ustrezajo splošnim zahtevam v skladu s 617. členom civilnega zakonika in ste bili o tem jasno pisno obveščeni z naše strani ter ste izrecno pisno soglašali z navedeno neskladnostjo;
7.1.6. Splošna garancijska doba je 24 mesecev. Garancijska doba začne teči od trenutka, ko prejmete blago.
7.1.7. Vaše pravice iz naslova odgovornosti za napake blaga, za katerega velja garancijska doba, prenehajo veljati, če jih ne uveljavite v garancijski dobi. Vendar pa morate svoje pravice iz naslova odgovornosti za napake blaga, ki se hitro kvari, uveljaviti najkasneje dan po nakupu, sicer vaše pravice prenehajo veljati.
7.2. Prodano blago je napako, če ne ustreza dogovorjenim zahtevam in splošnim zahtevam v skladu z zgornjimi točkami ali če je njegova uporaba preprečena ali omejena s pravicami tretje osebe, vključno s pravicami intelektualne lastnine. Zagotavljamo, da je v času prenosa tveganja za naključno uničenje in naključno poslabšanje ter izgubo blaga v skladu s točko 6.8 pogojev blago brez napak, zlasti da:
a.) ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima lastnosti, o katerih smo se z vami dogovorili, če pa niso bile izrecno dogovorjene, pa tiste, ki smo jih navedli v opisu blaga, ali tiste, ki jih je mogoče razumno pričakovati glede na naravo blaga;
b.) je primeren za namene, ki smo jih navedli, ali za namene, ki so običajni za blago te vrste, in je funkcionalen;
c.) zanj je značilna določena sposobnost delovanja s strojno ali programsko opremo, s katero se blago iste vrste običajno uporablja, brez potrebe po spreminjanju prodanega blaga, strojne ali programske opreme (združljivost), in določena sposobnost delovanja s strojno ali programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se blago iste vrste običajno uporablja (interoperabilnost);
d.) se dobavlja z vso dodatno opremo, če je tako dogovorjeno z vami v pogodbi.
7.3. Pogoji za uveljavljanje pravice do odgovornosti za napake (reklamacije) posebej za podjetnike (naročilo z IČO, DIČ ali IČ DDV)
7.3.1. Vaša dolžnost je, da napako sporočite in opozorite brez nepotrebnega odlašanja, potem ko bi jo lahko odkrili, vendar najkasneje v 3 dneh po prejemu blaga.
7.3.2. Za uveljavljanje pravice do odgovornosti za napake (reklamacija) nam je potrebno poslati okvarjeno blago na naslednji naslov: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka.
7.3.3. Pravico do odgovornosti za druge (skrite) napake ste dolžni uveljaviti na način, določen v točki 7.5.1 spodaj, brez nepotrebnega odlašanja po tem, ko ste odkrili napako na blagu, vendar najkasneje do izteka garancijske dobe.
7.3.4. Če vam je blago dostavljeno v poškodovani ali poškodovani embalaži, vas prosimo, da takega blaga od prevoznika ne prevzamete in da nas o tem nemudoma obvestite po elektronski pošti na naslov info@deminas.si. V primeru odkritja očitnih napak (npr. mehanskih poškodb) ste dolžni brez nepotrebnega odlašanja vložiti reklamacijo v skladu s točko 7.5.1. spodaj. Kasnejših reklamacij zaradi očitnih napak blaga, vključno z napakami, ki so v nepopolnosti blaga, ne bomo upoštevali.
7.3.5. Garancija velja za vse napake na blagu, opisane v točki 7.2. in/ali v nasprotju z našo obveznostjo iz točke 7.1.1a. teh pogojev poslovanja.
7.3.6. Pravice do odgovornosti za napako niste upravičeni, če za napake ne odgovarjamo v skladu s točko 7.1.5. teh Splošnih pogojev ali po zakonskih predpisih, veljavnih v času sklenitve Pogodbe, ali če ste za napako vedeli pred prevzemom Blaga, ali če smo vas nanjo opozorili, ali če vam je bil iz tega razloga odobren ustrezen popust na Ceno Blaga.
7.3.7. Za blago, ki ga kupi Podjetnik, velja garancijska doba 12 mesecev od datuma prejema blaga.
7.4. Pogoji za uveljavljanje pravice do odgovornosti za napake (reklamacije) posebej za potrošnike
7.4.1. Svoje pravice iz naslova odgovornosti za napake, ki se pojavijo na prejetem blagu, lahko uveljavite v roku 2 mesecev od odkritja napake, vendar najkasneje v roku 24 mesecev od dobave blaga.
7.4.2. Za uveljavljanje vaše pravice do odgovornosti za napake (reklamacija) nam morate poslati okvarjeno blago na naslednji naslov našega poslovanja: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka. Blaga ne pošiljajte po povzetju.
7.4.3. Če vam je Blago dostavljeno v poškodovani ali poškodovani embalaži, priporočamo, da takega Blaga od prevoznika ne prevzamete in da nas o tem nemudoma obvestite po elektronski pošti na naslov info@deminas.si. Če se odločite za prevzem takšne pošiljke, je potrebno pošiljko pregledati v prisotnosti prevoznika in se prepričati, da ne manjka noben kos Blaga in da so vsi kosi Blaga v redu. Če pri pregledu pošiljke v skladu s prejšnjim stavkom ugotovite, da stanje ali število kosov naročenega Blaga ni v skladu z vašim naročilom, priporočamo, da s prevoznikom sestavite Zapisnik o poškodbi pošiljke ali na takšno pomanjkljivost opozorite v prevzemnem protokolu prevoznika.
7.4.4. V primeru dodatnega odkritja očitnih napak po prejemu blaga (npr. mehanske poškodbe, manjkajoče blago ali njegovi deli, napačno blago ali njegovi deli), vas prosimo, da brez nepotrebnega odlašanja vložite reklamacijo v skladu s točko 7.5.1. spodaj. Kasnejšo reklamacijo smo upravičeni zavrniti zaradi očitnih napak blaga, vključno z napako, ki je v nepopolnosti blaga.
7.4.5. Pravice do odgovornosti za napake niste upravičeni, če nismo odgovorni za napake v skladu s točko 7.1.6 teh Splošnih pogojev ali v skladu z zakonskimi določbami, veljavnimi v času sklenitve pogodbe.
7.4.6. Pravico do uveljavljanja odgovornosti za napake imate na način, določen v točki 7.5.1., in v roku, določenem v točki 7.4.1 teh Splošnih pogojev.
7.5.1. V primeru, da ima blago napako, zlasti če ni izpolnjen kateri koli od pogojev iz točke 7.1., nas lahko o taki napaki obvestite in uveljavite svoje pravice iz odgovornosti za napake (tj. reklamirate blago) tako, da nam pošljete e-pošto na naslov info@deminas.si. Za reklamacijo lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki smo vam ga posredovali in ga najdete tukaj: obrazec za reklamacijo.
7.5.2. V obvestilu, s katerim uveljavljate reklamacijo, navedite zlasti opis napake na blagu in svoje identifikacijske podatke, vključno z e-poštnim naslovom, na katerega želite prejemati obvestilo o načinu obravnave reklamacije, ter navedite tudi, katerega od zahtevkov za odgovornost za napake, navedenih v točkah 7.6.3. do 7.6.7., uveljavljate.
7.5.3. Ob uveljavljanju reklamacije nam prosimo predložite tudi dokazilo o nakupu blaga (račun), s katerim dokažete nakup pri nas.
7.5.4. Za dan vložitve reklamacije se šteje dan dobave okvarjenega blaga skupaj z ustreznimi dokumenti (v skladu s točko 7.5.3). Če je vaša vloga, s katero vlagate reklamacijo, nepopolna (zlasti nečitljiva, nejasna, nerazumljiva, ne vsebuje zahtevanih dokumentov itd.), vas bomo pisno, zlasti po elektronski pošti, pozvali k dopolnitvi vložene reklamacije. V tem primeru se postopek reklamacije začne z dnem dostave vaše dopolnjene vloge.
7.5.5. Če vložene pritožbe v skladu s točko 7.5.4. tega člena ne dopolnite brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 10 dneh od dneva vročitve naše zahteve v skladu s točko 7.5.4. tega člena, bomo vašo vlogo šteli za neutemeljeno in če so manjkajoče zahtevane informacije, ki ste jih morali dopolniti, potrebne za obravnavo pritožbe, se lahko odločimo, da takšne nepopolne pritožbe ne bomo obravnavali.
7.6.1. Na podlagi vaše odločitve, katerega od načinov odprave napake, navedenih v točkah 7.6.3. in 7.6.4. do 7.6.8, boste uporabili, bomo napako odpravili v razumnem roku, ki ga potrebujemo za oceno napake in popravilo ali zamenjavo artikla, pri čemer bomo upoštevali naravo artikla ter naravo in resnost napake, in ki ne bo daljši od 30 dni od datuma vaše reklamacije. Ne dajemo potrošniške garancije v skladu s 626. členom Civilnega zakonika. Nismo dolžni sprejeti načina odprave napake, ki ste ga izbrali, če izbrani način ni mogoč ali bi nam povzročil nerazumne stroške, upoštevajoč ceno blaga in resnost napake.
7.6.2. Če gre za napako, ki jo lahko odpravimo s popravilom, imate pravico, da se napaka brezplačno, pravočasno in pravilno popravi na naše stroške.
7.6.3. Namesto da napako odpravite s popravilom, lahko zahtevate zamenjavo blaga.
7.6.4. Namesto da bi napako na blagu odpravili s popravilom, lahko vedno zamenjamo okvarjeno blago z brezhibnim, če vam to ne povzroča resnih nevšečnosti.
7.6.5. Po izteku roka za odpravo napake ste upravičeni do razumnega popusta na ceno blaga ali pa lahko odstopite od pogodbe. Enake pravice imate tudi v primerih, ko napake ne odpravimo ali blaga ne zamenjamo, ko popravilo ali zamenjavo blaga zavrnemo iz razloga, ker popravilo ali zamenjava ni mogoča ali bi zahtevala nesorazmerne stroške, ko ima blago kljub popravilu ali zamenjavi še vedno enake napake ali ko vas obvestimo, da napake ni mogoče odpraviti ali blaga zamenjati v razumnem roku ali brez povzročitve znatnih nevšečnosti. Popust na kupnino mora biti sorazmeren z razliko med vrednostjo prodanega blaga in vrednostjo, ki bi jo blago imelo, če bi bilo brez napak. Kupnino ali plačilo popusta na kupnino vam bomo plačali na enak način, kot ste plačali kupnino, razen če se izrecno dogovorimo o drugem načinu plačila. Vse stroške, povezane s plačilom, krijemo mi.
7.6.6. Od pogodbe v skladu s točko 7.6.6 ne morete odstopiti, če ste prispevali k napaki ali če je napaka zanemarljiva. Če se pogodba nanaša na več blaga, lahko od pogodbe odstopite le v zvezi z blagom z napako. V zvezi z drugim blagom lahko od pogodbe odstopite le, če ni mogoče razumno pričakovati, da boste zainteresirani za ohranitev drugega blaga brez blaga z napako.
7.6.7. Če napake na blagu ni mogoče odstraniti in vam preprečuje, da bi blago pravilno uporabljali, kot da bi bilo brez napak, imate pravico do zamenjave blaga ali odstopa od pogodbe. Enake pravice imate, če so napake odstranljive, vendar blaga ne morete pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojavljanja napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak.
7.6.8. Vašo pritožbo ali trditev o napaki bomo obravnavali tako, da vam bomo dostavili popravljeno blago, zamenjali blago, izplačali ustrezni popust na ceno blaga ali pa bomo vašo pritožbo pisno in obrazloženo zavrnili.
7.7. Če ste potrošnik, uveljavljanje pravic iz odgovornosti za napake blaga urejajo določbe 619. člena in naslednjih členov Civilnega zakonika ter Zakon o varstvu potrošnikov št. ").
7.8. Če zanikamo odgovornost za napake ali zavrnemo vašo pritožbo, imate pravico, da se obrnete na akreditirano osebo, pooblaščeno osebo ali priglašeno osebo (npr. strokovnjaka, pooblaščeno, akreditirano ali priglašeno osebo, pooblaščeno službo, znanstveno ustanovo itd.), da vam zagotovi strokovno mnenje ali strokovno mnenje, s katerim dokažete našo odgovornost za napake blaga.
7.9. Če dokažete našo odgovornost za napake blaga v skladu s točko 7.8., imate možnost, da nas na napake blaga večkrat opozorite, vendar je res, da te odgovornosti ne moremo zanikati in bomo zato dolžni vašo pritožbo ponovno obravnavati.
7.10. Stroške, povezane s pridobitvijo strokovnega mnenja ali strokovnega mnenja v skladu s točko 7.8 teh Splošnih pogojev, krijemo mi, vendar jih morate od nas zahtevati najkasneje v 2 mesecih po obravnavi ponovne pritožbe.
7.11. Če se izkaže, da je blago pomanjkljivo, ste upravičeni do povračila stroškov, ki so nastali z vračilom blaga k nam. Zahtevo za povračilo stroškov lahko uveljavite tako, da zahtevate povračilo stroškov po elektronski pošti ali pisno in predložite dokazilo o plačilu stroškov.
7.12. S tem smo vas ustrezno obvestili o vaših pravicah v zvezi z uveljavljanjem odgovornosti za morebitne napake blaga. S sklenitvijo pogodbe potrjujete, da ste imeli možnost predhodno in pravilno prebrati pogoje reklamacije blaga ter da jih razumete.
- Odstop od pogodbe
8.1. Odstop od pogodbe, tj. prenehanje pogodbenega razmerja med nami in vami od njegovega začetka, se lahko zgodi iz razlogov in na način, določen v tem členu ali v drugih določbah Splošnih pogojev, v katerih je možnost odstopa izrecno navedena.
8.2. Če ste potrošnik, imate pravico, da v 14 dneh od dneva prejema blaga odstopite od pogodbe brez navedbe razloga, v skladu z določbami 20. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Če smo sklenili pogodbo, ki zajema več vrst blaga ali dobavo več delov blaga, ta rok začne teči z dnem prejema zadnjega dela blaga. Od pogodbe lahko odstopite na kakršen koli dokazljiv način (zlasti s pošiljanjem e-pošte). Za odstop lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki smo vam ga posredovali mi in ga najdete tukaj: obrazec za odstop od pogodbe v 14 dneh. Od pogodbe imate pravico odstopiti le v zvezi z določenim blagom ali blagom, če smo vam v skladu s pogodbo dobavili ali zagotovili več blaga. Učinki odstopa od pogodbe veljajo tudi za morebitne dodatne dogovore k pogodbi, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače.
8.3. Če ste potrošnik in vam blaga ne dostavimo pravočasno, imate pravico odstopiti od pogodbe tudi brez dodatnega razumnega roka v skladu s členom 517(1) civilnega zakonika, če (i) vam zavrnemo dobavo blaga, (ii) je bila pravočasna dobava še posebej pomembna glede na vse okoliščine sklenitve pogodbe, (iii) ste nas pred sklenitvijo pogodbe obvestili, da je pravočasna dobava še posebej pomembna.
8.4. Vendar pa tudi kot potrošnik ne morete odstopiti od pogodbe v primerih, ko je predmet pogodbe:
8.4.1. opravljanje storitve, če je bila storitev v celoti opravljena in se je opravljanje storitve začelo pred iztekom roka za odstop od Pogodbe z vašim izrecnim soglasjem in ste tudi izjavili, da ste bili ustrezno seznanjeni s tem, da z izjavo soglasja izgubite pravico do odstopa od Pogodbe po tem, ko je bila storitev v celoti opravljena, če ste dolžni plačati Ceno po Pogodbi;
8.4.2. prodaja blaga, katerega cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katerega ne moremo vplivati in ki se lahko zgodi v roku za odstop od pogodbe;
8.4.3. prodaja alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, pri čemer je njihova dobava možna najraje po 30 dneh in je njihova cena odvisna od gibanja tržnih cen, na kar ne moremo vplivati;
8.4.4. prodaja blaga, ki je bilo izdelano po vaših specifikacijah ali po meri za vas;
8.4.5. prodaja blaga, ki se hitro kvari ali kvari, in blaga, ki je bilo po dostavi neločljivo pomešano z drugim blagom;
8.4.6. prodaja blaga, pakiranega v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerna za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana;
8.4.7. prodaja zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali programske opreme, ki se prodaja v zaščitni embalaži, če je bila originalna embalaža po dostavi blaga poškodovana;
8.4.8. prodaja periodičnih publikacij, razen prodaje na podlagi naročniške pogodbe;
8.4.9. dobava digitalne vsebine, če ni bila dostavljena na oprijemljivem nosilcu podatkov in je bila dostavljena z vašim predhodnim izrecnim soglasjem pred iztekom roka za odstop od pogodbe in smo vas obvestili, da nimate pravice do odstopa od pogodbe.
8.5. Odstopni rok v skladu s členom 8.2 Splošnih pogojev se šteje za upoštevan, če nam v tem roku (vendar najkasneje na zadnji dan roka) pošljete obvestilo o odstopu od pogodbe.
8.6. V primeru odstopa od pogodbe vam bomo kupnino povrnili v 14 dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe na vaš bančni račun, s katerega je bila kupnina nakazana, ali na vaš bančni račun, ki ste ga izbrali v odstopu od pogodbe. Vendar pa vam znesek ne bo povrnjen, dokler nam ne vrnete blaga ali ne dokažete, da ste nam ga poslali nazaj. Prosimo, da nam blago vrnete čisto, po možnosti vključno z originalno embalažo, dodatki in vso dokumentacijo.
8.7. V primeru odstopa od pogodbe pošljite blago na naslednji naslov naše pisarne: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka. Blaga ne pošiljajte po povzetju.
8.8. V primeru odstopa od pogodbe v skladu s členom 8.2 Splošnih pogojev ste dolžni nam blago poslati v 14 dneh od odstopa, stroške vračila blaga pa krijete sami. Rok je izpolnjen, če je bilo blago predano v prevoz najkasneje zadnji dan roka. Po drugi strani pa ste upravičeni do povračila stroškov prevoza, ki ste jih plačali za dostavo blaga, vendar le v višini, ki ustreza najcenejšemu načinu dostave blaga, ki smo ga ponudili za dostavo blaga.
8.9. Odgovorni ste za škodo v primerih, ko je blago poškodovano zaradi vašega ravnanja z njim na način, ki ni potreben glede na njegovo naravo in značilnosti. V takem primeru vam bomo za nastalo škodo izstavili račun po tem, ko nam bo blago vrnjeno, račun pa zapade v 14 dneh.
8.10. Od pogodbe smo upravičeni odstopiti zaradi razprodaje zalog, nedobavljivosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga, dogovorjenega v pogodbi, začasno ustavil proizvodnjo ali izvedel bistvene spremembe, zaradi katerih ni mogoče izpolniti naših obveznosti iz pogodbe, ali zaradi višje sile, ali če kljub vsem našim prizadevanjem, ki jih je mogoče upravičeno zahtevati od nas, blaga ne moremo dobaviti v roku, določenem v teh pogojih poslovanja. V teh primerih smo dolžni vas o tem dejstvu brez nepotrebnega odlašanja obvestiti in vam v 14 dneh od dneva obvestila o odstopu od pogodbe povrniti skupno ceno že plačanega blaga. Skupno ceno plačanega blaga vam bomo povrnili na enak način, kot ste plačali skupno ceno, brez poseganja v pravico, da se z vami dogovorimo o drugem načinu vračila, pod pogojem, da vam v zvezi s tem ne bodo zaračunani nobeni dodatni stroški.
8.11. Prav tako smo upravičeni do odstopa od pogodbe, če blaga ne prevzamete v 5 delovnih dneh od dneva, ko ste postali dolžni prevzeti blago.
- PODAJANJE PREDLOGOV IN PRITOŽB
9.1. Kot potrošnik imate pravico, da svoje predloge in pritožbe oddate pisno, po elektronski pošti na naslov: info@deminas.si.
9.2. O oceni vašega predloga ali pritožbe vas bomo obvestili po elektronski pošti, poslani na vaš e-poštni naslov.
9.3. Nadzorni organ je predvsem Slovaška trgovinska inšpekcija (SOI), inšpektorat SOI za regijo Prešov, s sedežem na naslovu: Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, tel. št. 051/7721597.
9.4. Zahtevo za pregled lahko oddate tudi elektronsko prek platforme, ki je na voljo na spletni strani, če niste zadovoljni z obravnavo vaše zahteve ali pritožbe: https://www.soi.sk/sk
- ALTERNATIVNO REŠEVANJE SPOROV S POTROŠNIKI
10.1. Če niste zadovoljni z načinom, kako smo obravnavali vašo pritožbo, ali če menite, da smo kršili vaše pravice, imate pravico, da nas kontaktirate z zahtevo za odškodnino po elektronski pošti na naslov: info@deminas.si. Če na vašo zahtevo odgovorimo negativno ali nanjo ne odgovorimo v 30 dneh od njenega pošiljanja, imate pravico, da vložite predlog za začetek alternativnega reševanja sporov pri subjektu za alternativno reševanje sporov („Subjekt“) v skladu z Zakonom št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju sporov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, s spremembami in dopolnitvami („Zakon o alternativnem reševanju sporov“).
10.2. Subjekti so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu § 3. členom Zakona o alternativnem reševanju sporov, njihov seznam pa je objavljen na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3. Predlog lahko vložite na način, določen § 12. členu Zakona o alternativnem reševanju sporov.
10.4. Poleg tega imate pravico, da sprožite izvensodno reševanje sporov prek spleta prek platforme OSR, ki je na voljo na spletni strani: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sl/ip_16_297, ali https://consumer-redress.ec.europa.eu/site-relocation_en?event=main.home2.show&lng=SK.&prefLang=sl
- KONČNE DOLOČBE
- Vso pisno korespondenco z vami bomo pošiljali po elektronski pošti. Naš e-poštni naslov je naveden v razdelku Naši identifikacijski podatki. Korespondenco vam bomo dostavljali na vaš e-poštni naslov, naveden v pogodbi, v vašem uporabniškem računu ali prek katerega ste nas kontaktirali.
- Pogodbo je mogoče spremeniti le s pisnim sporazumom. Vendar smo upravičeni do spremembe teh Splošnih pogojev, vendar ta sprememba ne bo vplivala na že sklenjene pogodbe, temveč le na pogodbe, ki bodo sklenjene po datumu začetka veljavnosti te spremembe.
- V primeru višje sile ali dogodkov, ki jih ni mogoče predvideti (naravna nesreča, pandemija, obratovalne motnje, izpadi podizvajalcev itd.), ne odgovarjamo za škodo, nastalo zaradi ali v povezavi z višjo silo ali nepredvidljivimi dogodki, in če te razmere trajajo dlje kot 10 dni, imamo tako mi kot vi pravico do pisnega odstopa od pogodbe.
- Sestavni prilogi Splošnih pogojev sta vzorčni obrazec za pritožbo (Priloga št. 1) in vzorčni obrazec za odstop od pogodbe z navodili (Priloga št. 2).
- Pogodbo, vključno s Splošnimi pogoji poslovanja, arhiviramo v elektronski obliki, vendar vam ni dostopna. Vendar pa boste te Splošne pogoje poslovanja in potrditve naročil s povzetkom naročila vedno prejemali po elektronski pošti in boste zato imeli dostop do Pogodbe tudi brez našega sodelovanja. Priporočamo, da vedno shranite potrdilo naročila in Splošne pogoje poslovanja.
- Naše dejavnosti niso predmet nobenih kodeksov ravnanja v skladu z 2. členom, točko I) Zakona o varstvu potrošnikov.
- Ti pogoji poslovanja začnejo veljati 1. 7. 2024.
PRILOGA ŠT. 1 - OBRAZEC ZA PRITOŽBO
Obrazec za reklamacijo
Prodajalec - trgovec: Naturzon s.r.o. s sedežem na naslovu Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovaška, ID podjetja: 52131050, Davčna številka: 2120901948, ID za DDV: SK2120901948 v skladu s 4. členom, vpisano v Trgovski register Okrožnega sodišča v Prešovu, oddelek Sro, vložkska številka 37511 / P, info@deminas.si
Podatki o kupcu (pošiljatelju):
|
Ime in priimek: |
|
|
Naslov: |
|
|
Email: |
|
|
Telefon: |
|
|
Številka banke. račun (IBAN): |
|
Informacije o reklamiranem blagu:
|
Ime izdelka: |
|
|
Številka naročila: |
|
|
Drugi dodatni podatki: |
|
Opis reklamacije (pomanjkljivosti):
Kot stranka prodajalca zahtevam, da se moja pritožba obravnava na naslednji način:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
.............................. |
.............................. |
.............................. |
Dodatne informacije o reklamaciji (izjava prodajalca):
|
|
!!! Naslov za vračilo izdelkov - izdelke pošljite na ta naslov:!!!
Fulfillment.cz - Naturzon,
CTPark Prague North Hala D8.7 B
277 45
Úžice – Kozomín
Češka
:
PRILOGA ŠT. 2 - OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
VZOREC OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE, SKLENJENE NA DALJAVO IN IZVEN JAVNE POGODBE
(Izpolnite in oddajte ta obrazec le, če želite odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov.)
Prodajalec - trgovec: Naturzon s.r.o. s sedežem na naslovu Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovaška, ID podjetja: 52131050, ID za DDV: 2120901948, ID za DDV: SK2120901948 v skladu z §4, vpisano v trgovinski register Okrožnega sodišča v Prešovu, oddelek Sro, številka vložka 37511 / P, info@deminas.si (v nadaljevanju "prodajalec")
Potrošnik (kupec):
|
Ime in priimek: |
|
|
Naslov: |
|
|
Email: |
|
|
Telefon: |
|
|
Številka naročila: |
|
|
Številka banke. račun (IBAN): |
|
S tem sporočam, da odstopam od kupoprodajne pogodbe za dobavo ali dobavo tega blaga:
|
Ime izdelka/ količina/ cena na enoto: |
|
|
Ime izdelka/ količina/ cena na enoto: |
|
|
Ime izdelka/ količina/ cena na enoto: |
|
|
Ime izdelka/ količina/ cena na enoto: |
|
|
Ime izdelka/ količina/ cena na enoto: |
|
|
Ime izdelka/ količina/ cena na enoto: |
|
Datum naročila blaga / datum prejema* ..............
IN................................................. dan .................................................
Podpis potrošnika..................................................................
* Prečrtaj, če ni primerno.
Blago nam pošljite nazaj po pošti na naslednji naslov:
Fulfillment.cz - Naturzon,
CTPark Prague North Hala D8.7 B,
277 45, Úžice - Kozomín,
Češka.
NAVODILA O UVELJAVLJANJU POTROŠNIKOVE PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, SKLENJENE NA DALJAVO, IN POGODBE, SKLENJENE IZVEN POSLOVNIH PROSTOROV TRGOVCA
Prodajalec:
Naturzon s.r.o., Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovaška republika, ID številka: 52131050, vpisano v Trgovski register Okrožnega sodišča Prešov, oddelek Sro, vložkska številka 37511/P (v nadaljevanju "prodajalec"); www.deminas.si.
Potrošnik:
Fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje obrtne ali druge poslovne dejavnosti.
- Pravica do odstopa od pogodbe
Od te pogodbe imate pravico odstopiti v 14 dneh brez navedbe razloga. Rok za odstop poteče 14 dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo določite vi, pridobite blago v posest. Pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe nas morate o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe obvestiti z jasno izjavo (npr. po elektronski pošti) na naslov: info@deminas.si.
V ta namen lahko uporabite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki smo vam ga poslali, vendar njegova uporaba ni obvezna.
Če ste zainteresirani, lahko vzorčni obrazec za odstop od pogodbe ali katero koli drugo jasno izjavo o odstopu izpolnite in pošljete tudi elektronsko prek našega spletnega obrazca: https://shoptet.onclck.cz/deminas.cz/www/?lang=si
Če uporabite to možnost, vam bomo prejem vašega odstopa takoj potrdili po e-pošti.
Odstopni rok se ohrani, če pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pred iztekom odstopnega roka.
- Posledice odstopa od pogodbe
Po odstopu od pogodbe vam bomo povrnili vsa plačila, ki ste jih opravili v zvezi s sklenitvijo pogodbe, vključno s stroški dostave blaga. To ne velja za dodatne stroške, če ste izbrali vrsto dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponujamo.
Plačila vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vaše obvestilo o odstopu od te pogodbe. Z vračilom lahko počakamo, dokler se blago ne vrne na naš naslov ali dokler ne dokažete, da ste blago poslali nazaj, kar nastopi prej.
Plačilo bo izvedeno na enak način, kot ste ga uporabili za plačilo, razen če ste se izrecno dogovorili za drug način plačila, brez zaračunavanja dodatnih stroškov.
- Kako vrniti blago
Blago nam pošljite nazaj po pošti na naslov Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka.
Blaga ne pošiljajte po povzetju.
Blago morate vrniti najkasneje v 14 dneh od datuma, ko ste uveljavili pravico do odstopa od pogodbe. Rok se šteje za izpolnjen, če blago vrnete pred iztekom 14-dnevnega roka.
Neposredne stroške vračila blaga krijete sami. Ocenjeni stroški teh stroškov znašajo 10 EUR.
Odgovorni ste za vsako zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z njim na način, ki ni potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
